10 Aralık 2013 Salı

TEB Girişim Bankacılığı Akademi'ye Geliyor


İZTEKGEB 4. Dönem Tekno-Girişimcilik Eğitim Programı kapsamında Türk Ekonomi Bankası (TEB) tarafından "Tekno-Girişimcilikte Başarılı Olmak" konulu eğitim düzenlenecektir. Eğitim 20 aralık Cuma günü saat 9.30-13.00 arası, İZTEKGEB A7 Binası TTNET IDEA Kuluçka Merkezi'nde yapılacaktır.
(4. Dönem Tekno-Girişimcilik Eğitim Programı katılımcıları için zorunlu değildir.) 

Etkinlik hakkında detaylı bilgi aşağıdadır:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Türkiye'de girişimcilik farklı bir bakış açısı ile anlatılacak, bu alanda uzun bir sektör deneyimi olan TEB Girişim Evi Proje Koordinatörü Mehmet Ş.Sanlı, 20 yıllık tecrübesini örneklerle girişimcilere aktaracaktır. 

Eğitimin ana başlıkları;
·  Girişimcilik ve Türkiye'de Girişimci Olmak
·  Genel girişimcilikle tekno-girişimcilik arasında ne gibi farklar bulunuyor?
·  Türkiye'de tekno-girişimcilerin içsel ve dışsal olarak karşılaştıkları sorunlar neler?
·  Tekno-girişimciler için doğrular neler olmalı? Hangi adımları atan tekno-girişimciler başarılı oluyor?

TEB Girişim Evi'nin eğitim ve diğer faaliyetlerini https://www.facebook.com/TEBleGirisim linkinden takip edebilirsiniz.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder